Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: We’re all family!

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126091

  • Chelsea F.
  • Chelsea F.'s Avatar
  • OFFLINE
  • I love reading, writing, and singing. =)
  • Posts: 871
  • Thank you received: 58
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
I'd be willing to share a room with Joy ;)
Sure.. I guess!
I wake up early though.. Hope you don't get disturbed by me turning the light on.. Lol!
Ok.. what time..No earlier than 6 please..
Lol! I wake up at 6 - 6:30 usually.
That's fine!
You'll be my alarm clock which I always wanted, lol!
I hope you won't be disturbed by me reading at midnight....(I don't do that all the time, only once in a while)
Proverbs 3:5-6
Trust in the Lord with all your heart, and lean not on your own understanding. In all your ways acknowledge him, and he shall direct your paths.
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126104

  • Alyssa4Jesus
  • Alyssa4Jesus's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Posts: 1768
  • Thank you received: 200
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Kiv24133 wrote:
BookwormJo wrote:
Now we have to list all the active Guidesters . . . and their rooms, I guess.
I call dibs on the loft!
Can I just have room by myself
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ohhh can I be Alyssa4Jessus's roomie?

I mean I don't have favorites I just really get along with her so
Erase one s between e and u
Thanks for the yess and oops the typo lol
Any quirks or fears I should know about?
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126109

  • Khriz Kool Katz
  • Khriz Kool Katz's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Katz are Kool. Period.
  • Posts: 7655
  • Thank you received: 689
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Kiv24133 wrote:
BookwormJo wrote:
Now we have to list all the active Guidesters . . . and their rooms, I guess.
I call dibs on the loft!
Can I just have room by myself
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ohhh can I be Alyssa4Jessus's roomie?

I mean I don't have favorites I just really get along with her so
Erase one s between e and u
Thanks for the yess and oops the typo lol
Any quirks or fears I should know about?
A lot ig :side:
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126136

  • Blue_Koala2222
  • Blue_Koala2222's Avatar
  • OFFLINE
  • Functioning Introvert
  • Posts: 91
  • Thank you received: 21
Definitely a den/Library.
I’m afraid of the dark but I also have insomnia.
Our individual rooms are personalized of course. Also what style is the overall house going to be? Modern, Rustic, etc.
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126149

  • Butterflies
  • Butterflies's Avatar
  • OFFLINE
  • I’m Ambiverted.
  • Posts: 77
  • Thank you received: 14
Arachnophobia. Also snakes. I tend to feel weird if things aren’t clean. I mean like, see if the environment is really greasy and dirty, then I’m not gonna like it, but if it’s just like a little speck of dirt or something I’ll be fine. Can we have showers at change the water pressure? Just wondering.
If you can’t find nice people in this world, be one!
“Treat others just as you want to be treated.”
‭‭Luke‬ ‭6:31‬ ‭CEVDCI‬‬
( I used the simplest version)
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: JoyBaker

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126158

  • JoyBaker
  • JoyBaker's Avatar
  • OFFLINE
  • Psalm 145:3
  • Posts: 2237
  • Thank you received: 222
Chelsea F. wrote:
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
I'd be willing to share a room with Joy ;)
Sure.. I guess!
I wake up early though.. Hope you don't get disturbed by me turning the light on.. Lol!
Ok.. what time..No earlier than 6 please..
Lol! I wake up at 6 - 6:30 usually.
That's fine!
You'll be my alarm clock which I always wanted, lol!
I hope you won't be disturbed by me reading at midnight....(I don't do that all the time, only once in a while)
Ooh, great!!
If you just use a lamp, I’ll be fine.

glowtxt.com/
#Talentshowcasewriter
Great is the LORD and most worthy of praise; his greatness no one can fathom.
Psalm 145:3
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126163

  • Khriz Kool Katz
  • Khriz Kool Katz's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Katz are Kool. Period.
  • Posts: 7655
  • Thank you received: 689
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
I'd be willing to share a room with Joy ;)
Sure.. I guess!
I wake up early though.. Hope you don't get disturbed by me turning the light on.. Lol!
Ok.. what time..No earlier than 6 please..
Lol! I wake up at 6 - 6:30 usually.
That's fine!
You'll be my alarm clock which I always wanted, lol!
I hope you won't be disturbed by me reading at midnight....(I don't do that all the time, only once in a while)
Ooh, great!!
If you just use a lamp, I’ll be fine.
What about a lava lamp?
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126169

  • BookwormJo
  • BookwormJo's Avatar
  • NOW ONLINE
  • I'm indescribable.
  • Posts: 2143
  • Thank you received: 264
Blue_Koala2222 wrote:
Definitely a den/Library.
I’m afraid of the dark but I also have insomnia.
Our individual rooms are personalized of course. Also what style is the overall house going to be? Modern, Rustic, etc.
Ooh, I like Rustic
“Pray and pray and pray, and if that doesn’t work, listen to what God is telling you to do!” -- random 5 year old.

#greatmindsthinkalike
Warning: anything you say can -- and probably will -- be used as writing inspiration
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 2 weeks ago #126187

  • JoyBaker
  • JoyBaker's Avatar
  • OFFLINE
  • Psalm 145:3
  • Posts: 2237
  • Thank you received: 222
Khriz Kool Katz wrote:
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
JoyBaker wrote:
Chelsea F. wrote:
Ok.. what time..No earlier than 6 please..
Lol! I wake up at 6 - 6:30 usually.
That's fine!
You'll be my alarm clock which I always wanted, lol!
I hope you won't be disturbed by me reading at midnight....(I don't do that all the time, only once in a while)
Ooh, great!!
If you just use a lamp, I’ll be fine.
What about a lava lamp?
Uhhh.. I guess any lamp is fine… But that wouldn’t help her see much better to read.. would it?

glowtxt.com/
#Talentshowcasewriter
Great is the LORD and most worthy of praise; his greatness no one can fathom.
Psalm 145:3
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126363

  • Alyssa4Jesus
  • Alyssa4Jesus's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Posts: 1768
  • Thank you received: 200
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Kiv24133 wrote:
BookwormJo wrote:
Now we have to list all the active Guidesters . . . and their rooms, I guess.
I call dibs on the loft!
Can I just have room by myself
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ohhh can I be Alyssa4Jessus's roomie?

I mean I don't have favorites I just really get along with her so
Erase one s between e and u
Thanks for the yess and oops the typo lol
Any quirks or fears I should know about?
No night lights.
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126379

Alyssa4Jesus wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Kiv24133 wrote:
BookwormJo wrote:
Now we have to list all the active Guidesters . . . and their rooms, I guess.
I call dibs on the loft!
Can I just have room by myself
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ohhh can I be Alyssa4Jessus's roomie?

I mean I don't have favorites I just really get along with her so
Erase one s between e and u
Thanks for the yess and oops the typo lol
Any quirks or fears I should know about?
No night lights.
where will we put the house?

like location country, city, etc.
what do i type here?



#minecraftiscool

#datcoolboi

Katz are kool (like Khriz)

( ̄_, ̄ )
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
______________________________________________________
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126384

  • KristytheCorgi
  • KristytheCorgi's Avatar
  • OFFLINE
  • Don't call me princess. That's reserved for my dad
  • Posts: 805
  • Thank you received: 85
Alyssa4Jesus wrote:
Any quirks or fears I should know about?
haha well I'm generally weird so if you wanna bail oki but i don't usually sleep talk or snore so yeah :)
“It is perhaps the misfortune of my life that I am interested in far too much but not decisively in any one thing; all my interests are not subordinated in one but stand on an equal footing.”

–Soren Kierkegaard
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126385

  • KristytheCorgi
  • KristytheCorgi's Avatar
  • OFFLINE
  • Don't call me princess. That's reserved for my dad
  • Posts: 805
  • Thank you received: 85
Alyssa4Jesus wrote:
No night lights.
IN the room? You're fine. I only like moonlight when I sleep. I HATE night lights in my room :((((
“It is perhaps the misfortune of my life that I am interested in far too much but not decisively in any one thing; all my interests are not subordinated in one but stand on an equal footing.”

–Soren Kierkegaard
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126394

  • Khriz Kool Katz
  • Khriz Kool Katz's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Katz are Kool. Period.
  • Posts: 7655
  • Thank you received: 689
Cooldude_fr_Jesus_2021 wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Kiv24133 wrote:
BookwormJo wrote:
Now we have to list all the active Guidesters . . . and their rooms, I guess.
I call dibs on the loft!
Can I just have room by myself
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ohhh can I be Alyssa4Jessus's roomie?

I mean I don't have favorites I just really get along with her so
Erase one s between e and u
Thanks for the yess and oops the typo lol
Any quirks or fears I should know about?
No night lights.
where will we put the house?

like location country, city, etc.
It has already been decided that it would be by a lake.
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126402

  • sci_geeek
  • sci_geeek's Avatar
  • NOW ONLINE
  • #greatmindsthinkalike
  • Posts: 3148
  • Thank you received: 461
Alyssa4Jesus wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Kiv24133 wrote:
BookwormJo wrote:
Now we have to list all the active Guidesters . . . and their rooms, I guess.
I call dibs on the loft!
Can I just have room by myself
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ohhh can I be Alyssa4Jessus's roomie?

I mean I don't have favorites I just really get along with her so
Erase one s between e and u
Thanks for the yess and oops the typo lol
Any quirks or fears I should know about?
No night lights.
Yes!! Night lights are soo annoying
melancholic/sanguine ~ infp 2w9 ~ rluan

<> <> <>

old soul, free spirit, and moderate pluviophile
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126404

Khriz Kool Katz wrote:
Cooldude_fr_Jesus_2021 wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Kiv24133 wrote:
BookwormJo wrote:
Now we have to list all the active Guidesters . . . and their rooms, I guess.
I call dibs on the loft!
Can I just have room by myself
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ohhh can I be Alyssa4Jessus's roomie?

I mean I don't have favorites I just really get along with her so
Erase one s between e and u
Thanks for the yess and oops the typo lol
Any quirks or fears I should know about?
No night lights.
where will we put the house?

like location country, city, etc.
It has already been decided that it would be by a lake.

yayyyyy

could we put a canoe dock?
what do i type here?



#minecraftiscool

#datcoolboi

Katz are kool (like Khriz)

( ̄_, ̄ )
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
______________________________________________________
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126407

  • Khriz Kool Katz
  • Khriz Kool Katz's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Katz are Kool. Period.
  • Posts: 7655
  • Thank you received: 689
Quotes
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126408

Khriz Kool Katz wrote:
Quotes

yes sir khriz
what do i type here?



#minecraftiscool

#datcoolboi

Katz are kool (like Khriz)

( ̄_, ̄ )
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
______________________________________________________
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126409

  • Alyssa4Jesus
  • Alyssa4Jesus's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Posts: 1768
  • Thank you received: 200
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
No night lights.
IN the room? You're fine. I only like moonlight when I sleep. I HATE night lights in my room :((((
That's what I was gonna say. Moonlight takes the cake so if you need light, use that.
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126410

  • Alyssa4Jesus
  • Alyssa4Jesus's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Posts: 1768
  • Thank you received: 200
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Any quirks or fears I should know about?
haha well I'm generally weird so if you wanna bail oki but i don't usually sleep talk or snore so yeah :)
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
If you sleep talk, that wouldve been alright.
Nahh I wont bail. Im weird too so :woohoo:
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126422

  • KristytheCorgi
  • KristytheCorgi's Avatar
  • OFFLINE
  • Don't call me princess. That's reserved for my dad
  • Posts: 805
  • Thank you received: 85
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Any quirks or fears I should know about?
haha well I'm generally weird so if you wanna bail oki but i don't usually sleep talk or snore so yeah :)
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
If you sleep talk, that wouldve been alright.
Nahh I wont bail. Im weird too so :woohoo:
then let's destroy the world!
“It is perhaps the misfortune of my life that I am interested in far too much but not decisively in any one thing; all my interests are not subordinated in one but stand on an equal footing.”

–Soren Kierkegaard
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126431

  • Khriz Kool Katz
  • Khriz Kool Katz's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Katz are Kool. Period.
  • Posts: 7655
  • Thank you received: 689
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Any quirks or fears I should know about?
haha well I'm generally weird so if you wanna bail oki but i don't usually sleep talk or snore so yeah :)
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
If you sleep talk, that wouldve been alright.
Nahh I wont bail. Im weird too so :woohoo:
then let's destroy the world!
I've already done it.
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126439

  • Alyssa4Jesus
  • Alyssa4Jesus's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Posts: 1768
  • Thank you received: 200
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Any quirks or fears I should know about?
haha well I'm generally weird so if you wanna bail oki but i don't usually sleep talk or snore so yeah :)
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
If you sleep talk, that wouldve been alright.
Nahh I wont bail. Im weird too so :woohoo:
then let's destroy the world!
It's like you're reading my mind!
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126440

  • Alyssa4Jesus
  • Alyssa4Jesus's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Posts: 1768
  • Thank you received: 200
Khriz Kool Katz wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Any quirks or fears I should know about?
haha well I'm generally weird so if you wanna bail oki but i don't usually sleep talk or snore so yeah :)
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
If you sleep talk, that wouldve been alright.
Nahh I wont bail. Im weird too so :woohoo:
then let's destroy the world!
I've already done it.
We must live in two separate worlds ig
The administrator has disabled public write access.

We’re all family! 4 months 1 week ago #126441

  • Chelsea F.
  • Chelsea F.'s Avatar
  • OFFLINE
  • I love reading, writing, and singing. =)
  • Posts: 871
  • Thank you received: 58
Khriz Kool Katz wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
KristytheCorgi wrote:
Alyssa4Jesus wrote:
Any quirks or fears I should know about?
haha well I'm generally weird so if you wanna bail oki but i don't usually sleep talk or snore so yeah :)
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
If you sleep talk, that wouldve been alright.
Nahh I wont bail. Im weird too so :woohoo:
then let's destroy the world!
I've already done it.
*rolls eyes*
Proverbs 3:5-6
Trust in the Lord with all your heart, and lean not on your own understanding. In all your ways acknowledge him, and he shall direct your paths.
The administrator has disabled public write access.
Moderators: jreteenmom
Time to create page: 0.357 seconds